jump to navigation

تمدید غیرقانونی حکم محرومیت از تحصیل دبیر انجمن جمهوری خواهان دانشگاه امام حسین اکتبر 31, 2009

Posted by autnews88 in اخبار, دانشگاه ها.
trackback

مقداد اسلام خواه دبیر انجمن جمهوری خواهان دانشگاه امام حسین، تحت فشارهای غیرقانونی دانشگاه برای جلوگیری از ادامه تحصیلش قرار دارد

پنجشنبه، ۷ آبان، ۱۳۸۸

مقداد اسلام خواه دبیر انجمن جمهوری خواهان دانشگاه امام حسین، تحت فشارهای غیرقانونی دانشگاه برای جلوگیری از ادامه تحصیلش قرار دارد.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر وی پیش تر به دلیل اعتراض به سخنان «حسینی» معاون سابق وزارت علوم و وزیر فعلی ارشاد در مورد دانشجویان ستاره دار حکم 3 ترم محرومیت از تحصیل با احتساب سنوات دریافت کرده بود که مدت این حکم اول مهرماه امسال به اتمام رسیده است. همزمان با صدور این حکم دانشگاه درخواست اخراج مقداد اسلام خواه را به وزارت علوم ارسال کرده بود که با مخالفت وزارت علوم مواجه شده بود.

اکنون دانشگاه در اقدامی غیرقانونی و بدون ارائه حکم کمیته انضباطی، محرومیت از تحصیل وی را به مدت یک ترم تمدید نموده است. به نظر می رسد دانشگاه تلاش دارد تا با خودداری از ثبت نام اسلام خواه در این ترم و ترم بعد، زمینه اخراج وی به بهانه اتمام سنوات را فراهم کند.

گفتنی است مقداد اسلام خواه مرداد ماه امسال توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود

دیدگاه»

1. مازیار - نوامبر 2, 2009

آخوندی بالای منبر داشت آسمون ریسمون میبافت و به امّت همیشه در صحنه سفارش میکرد که: وقتي آب ميخوريد سه تا بسم الله بگيد، چون تو آب 3 تا جن وجود داره، 1 اوکسيجن و 2 تا هيدروجن!


بیان دیدگاه